Iako IBS promocija iza sebe već ima jedan, nažalost neuspješan, web projekt – ugostitelj.hr, ponovno smo se okušali u web projektima i na hrvatske online prostore donijeli jedan sasvim novi i drugačiji magazin. Želja kojom smo se vodili da budemo totalno slični, a drugačiji od drugih, urodila je polodom. Usprkos tome što je prglas.com magazin koji je prije svega namijenjen uskom dijelu čitateljstva, odnosno ljudima iz PR-struke, preporučamo svima da koji put bace oko na njega jer raspolaže sa pregršt raznih tema koje vam mogu dati odgovore na razna pitanja.  Što se tehnologije tiče, ova stranica nastala je na WordPress platformi, prilagođena je za pretraživanje na mobitelima i tabletima te je obogaćena dodatnim alatima za SEO optimizaciju.

PRglas  je novi web magazin o odnosima s javnošću i ostalim fragmentima integrirane marketinške komunikacije. Namijenjen je svima koje zanima neki od tih dijelova: stručnjacima za odnose s javnošću, poduzećima, studentima i svima koji žele naučiti nešto više o toj temi.

Želja je da PRglas.com postane centralno mjesto i univerzalna tražilica PR struke, koje će služiti svima u Hrvatskoj, ali i u regiji i postati neslužbeno glasilo na kojem se mogu saznati novosti iz PR-a i srodnih struka, pohvaliti se trenutačnim, prošlim ili budućim projektima.

Da bismo skratili vrijeme traženja, pružamo sve informacije na jednom mjestu i alate komunikacije, online i offline vrste medija. Pokušali smo stranicu učiniti što preglednijom tako da omogućuje posjetitelju lako pronalaženje svih potrebnih informacija. Zbog toga su i tekstovi na našoj početnoj stranici obojeni različitim bojama što također olakšava snalaženje. U impresumu se može pronaći više informacija o autorima tekstova, što pomaže i boljem povezivanju ljudi, odnosno networking.

PRglas stvaraju stručnjaci za odnose s javnošću, novinari, kao i studenti koji se žele baviti ovim poslom. Vodi nas ideja da nas sinergija spaja i pokreće, stoga je udruživanje bilo spontan slijed. Tako je nastala i ideja o pokretanju web magazina PRglas, za svakog PR-ovca i srodnu struku, također i ljubitelje kreativnog PR-a, na kojem ćemo se bazirati.

Cilj je prikupiti što više informacija potrebnih za kvalitetno komuniciranje s javnošću.

Promicat ćemo dobar glas o raznim kampanjama, događanjima i projektima, upozoravati na greške i loše poteze. Pohvalit ćemo, ali i argumentirano kritizirati. Sudjelovat ćemo u promociji raznih događanja te kroz članke relevantnih ljudi iz struke poučiti široku javnost o marketinškoj komunikaciji.