Nije veliki broj zaljubljenika u klape, sa područja Cresko – Lošinjskog arhipelaga a koji nisu čuli za klapu Čikat. Iako klapa i službeno djeluje, odnosno postoji od čak 1972. godine do sada nije imala svoj službeni znak, logo, odnosno vizualni identitet s kojim ih možemo povezivati.

Za novi vizualni identitet klape Čikat, članovi su se odlučili na temelji tri prijedloga. Svaki od prijedloga nosio je u sebi asocijativne elemente koji u sebi prenose poruku i zaokružuju ime sa svim onim elementima koje su i najčešće teme klapskih pjesama.

U galeriji ispod, pogledajte što smo klapi predložili a što su usvojili!

[learn_more caption=”Prijedlog 1″]

CD

CD

CD Cover

CD Cover

Plakat

Plakat

Roll-Up banner

Roll-Up banner

[/learn_more][learn_more caption=”Prijedlog 2″]

cd_prijedlog_1

CD

Plakat_prijedlog_1

Plakat

prednjica_cd_prijedlog_1

CD Cover

rollup_prijedlog_1

Roll-Up banner

vizitka_prednjica_prijedlog_1

Vizitka zadnjica

[/learn_more][learn_more caption=”Prijedlog 3″]

CD

CD

Plakat

Plakat

CD Cover

CD Cover

Roll-Up

Roll-Up

Vizitka zadnjica

Vizitka zadnjica


[/learn_more][learn_more caption=”Odabrano rješenje”]
klapa_cikat_rjesenje

Odabrano rješenje – izvedeno je iz prijedloga br. 3 sa dodatkom godine osnivanja klape, dodatkom mjesta u kojem klapa djeluje, te kombinacijom violinskog i bas ključa umjesto sidra

[/learn_more]